Навчально-методичну лабораторію комп’ютерних технологій в освіті та комп’ютерного адміністрування ХНПУ імені Г.С. Сковороди є структурним підрозділом центру інформатизації освіти ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Її створено з метою забезпечення безперебійної роботи комп'ютерної та офісної техніки, впровадження та підтримки сучасних телекомунікаційних та мережевих технологій, локальних мереж в Університеті. Навчально-методична лабораторія у своїй діяльності керується Статутом Університету, нормативними актами Міністерства освіти та науки України, чинним законодавством, наказами ректора Університету, розпорядженнями проректорів, рішеннями Вченої ради Університету, Виконавчої ради (Ради з якості) та розпорядженнями директора ЦІО.
Основні завдання та функції навчально-методичної лабораторії:
- забезпечення ефективного впровадження і функціонування сучасних інформаційних технологій (програмно-апаратних комплексів, інформаційних ресурсів, телекомунікаційних систем зв’язку та мереж) в освітньому процесі, в процесі наукової, адміністративно-господарської та інших видів діяльності Університету;
- впровадження елементів дистанційних технологій навчання, що забезпечують подальше удосконалення освітнього процесу, доступність та ефективність освіти;
- забезпечення впровадження, технічної підтримки, інформаційної безпеки та адміністрування єдиної системи документообігу в Університеті;
- забезпечення ремонту та обслуговування технічних засобів, електронно-обчислювальної та оргтехніки, корпоративної мережі в Університеті;
- технічна підтримка вебсторінки Університету;
- впровадження єдиної поштової системи, системи електронного документообігу, інформаційних ресурсів, що забезпечують колективну роботу працівників структурних підрозділів Університету;
- розробка методичних рекомендацій, інструкцій, пам’яток для підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників у галузі інформаційно-комунікативних технологій;
- організація, технічна підтримка та супровід проведення нарад, засідань, конференцій, вебінарів, форумів, онлайн-моніторингів, педагогічних експериментів;
- забезпечення впровадження, технічної підтримки, інформаційної безпеки та адміністрування єдиної системи документообігу в Університеті;
- адміністрування порталів Google Workspace for Education, Microsoft 365, ZOOM, Labster, MOODLE, бази ЄДЕБО та інших вебресурсів Університету;
- участь у програмах неперервного навчання та підвищення кваліфікації працівників освіти щодо засвоєння та використання інформаційних технологій в освітній, науковій та управлінській сферах;
- забезпечення безперебійного доступу до мережі «Інтернет» структурних підрозділів Університету, а також прийняття мір по усуненню порушень, що виникають в процесі їх роботи;
- здійснення інсталяції, налаштування та оптимізації ліцензійного системного програмного забезпечення в Університеті, освоєння прикладних програмних засобів;
- підготовка технічної документації щодо здійснення закупівель телекомунікаційного обладнання, сучасних телекомунікаційних послуг зв’язку, доступу до всесвітньої мережі Інтернет та розв'язання поточних питань за напрямом інформаційних систем;
- розгляд документів та звернень, що стосуються питань інформатизації, які надійшли від структурних підрозділів, підготовка щодо них аналітичних, довідкових та інших матеріалів з метою формування пропозицій з впровадження сучасних інформаційних технологій, надання висновків про доцільність придбання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення в підрозділи Університету;
- погодження придбання і списання комп’ютерної техніки, оргтехніки, програмного забезпечення та телекомунікаційного обладнання Університету.