Масич Віталій Васильович,
доктор педагогічних наук,
завідувач кафедри фізики,
доцент кафедри фізики ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
Vitalii Masych,
associate Professor of physics of the H.S. Skovoroda KNPU.
Освіта:
- 2004 р. – закінчив магістратуру на фізико-математичному факультеті Слов’янського державного педагогічного університету (СДПУ) за спеціальністю «Педагогіка і методика вищої освіти. Фізика», здобув кваліфікація магістра вищої освіти, викладача фізики
- 2009 р. – закінчив аспірантуру по кафедрі педагогіки Слов’янського державного педагогічного університету за спеціальністю «Загальна педагогіка та історія педагогіки».
- 2017 р. – закінчив докторантуру по кафедрі педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії за спеціальністю «Теорія та методика професійної освіти».
Захищені дисертації:
- «Проблема організації діалогового навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів України (друга половина ХІХ століття)» зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки була захищена у 2010 році.
- «Теоретичні і методичні засади формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки» зі спеціальності 13.00.04 ‑ теорія та методика професійної освіти була захищена у 2018 році.
Професійна кар’єра:
- 2003 р. учитель основ безпеки життєдіяльності слов’янської ЗОШ № 16, м. Слов’янська, Донецької обл.
- 2004-2006 рр. старший лаборант кафедри фізики СДПУ.
- 2008-2012 рр. викладач кафедри фізики Донбаської державної машинобудівної академії (ДДМА), м. Краматорськ, Донецької обл.
- 02.2012-08.2012 рр. старший викладач кафедри фізики ДДМА, м. Краматорськ, Донецької обл.
- 2012-2014 рр. старший викладач кафедри фізики, теоретичної і загальної електротехніки Української інженерно-педагогічної академії (УІПА), м. Харків.
- 2014-2017 рр. доцент кафедри фізики, теоретичної і загальної електротехніки УІПА, м. Харків.
- 2018-2019 рр. доцент кафедри фізики, електротехніки і електроенергетики та кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти УІПА, м. Харків.
- з 2019 р. завідувач кафедри фізики ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
Відзнаки та нагороди:
- Грамота СДПУ «за вагомі здобутки в науковій роботі» (2007 р.).
- Грамота УІПА «за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм і компетентність, з нагоди 60-ти річчя Української інженерно-педагогічної академії» (2018 р.).
- Почесна грамота УІПА «за вагомі здобутки в науковій роботі» (2018 р.).
- Подяка МОН України «За багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність» (2019 р.).
Науково-дослідна діяльність:
Сфера наукових інтересів - методика викладання фізики, методика і техніка фізичного експерименту, теорія і методика професійної освіти.
Автор більше 67 публікацій, серед яких: 3 монографії (1 одноосібна, 1 у співавторстві, 1 колективна), 3 науково-методичні посібники, 26 статей – у провідних наукових фахових виданнях України (із них 8 статей – у виданнях України, які включені до міжнародних наукометричних баз), 4 статті – у зарубіжних періодичних виданнях, 29 публікації – у збірниках матеріалів наукових і науково-практичних конференцій.
- Масич В. В. Формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки: монографія. Харків: Вид-во «Діса плюс», 2017. 330 с.
- Золотухіна С.Т. Масич В. В. Діалогове навчання як засіб професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів: історичний аспект. Монографія. Харків: Вид-во ТОВ «Щедра садиба плюс», 2014. – 184 с. ISBN 978-617-7188-88-8 (Власний внесок Масича В.В. – розділ 2.).
- Масич В. В. Формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів: методичні рекомендації. Харків: ФОП В. В. Петров, 2017. 84 с.
- Масич В. В., Безугла І. М. Застосування інформаційних технологій в процесі проблемного навчання фізиці у вищому навчальному закладі. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Харків: УІПА, 2013. Вип. 38-39. С. 297-302.
- Масич В. В. Роль творчості у професійній діяльності майбутнього інженера-педагога. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. Харків: Видавець Рожко С. Г., 2017. Вип. 56. 391 с. С. 248-256. (ISSN 2312-2471)
- Масич В. В. Загальні підходи до розгляду поняття «професійна компетентність майбутнього інженера-педагога» у психолого-педагогічній літературі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Запоріжжя: Класичний приватний ун-т, 2017. Вип. 52 (105). 512 с. С. 206-213. (ISSN 1992-5786)
- Масич В. В. Дефініція «професійна компетентність» як педагогічна категорія. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. Запоріжжя: Класичний приватний ун-т, 2017. Вип. 53 (106). 520 с. С. 193-199. (ISSN 1992-5786)
- Масич В. В. Методологічні засади формування продуктивно-творчої компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Педагогіка та психологія. Харків: Видавець Рожко С. Г., 2016. Вип. 54. С. 24-33.
Сертифікати, підвищення кваліфікації:
- Сертифікат наукового стажування. Тема стажування: «Академічна доброчесність». (05.11.18-16.11.18) 16.11.2018/ Університет Кардинала Стефана Вишинського (UKSW) (Варшава, Польща) та Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці (IIASC). 2.
Викладає курси:
- Загальний курс фізики
- Методика навчання фізики та астрономії