Паралельне навчання

Досвід наших студентів:

Юлія Гриненко

(студентка 2 курсу історичного факультету ХНПУ імені Г.С.Сковороди/

факультет міжнародних відносин Київського Університету імені Бориса Грінченко)

"... Спочатку, рішення здобувати дві вищі освіти одночасно, дуже лякало мене та моїх батьків. Звичайно, виникали сумніви на рахунок того, чи буду я встигати вчитися належним чином, брати участь у студентському самоврядуванні та хоча б трохи встигати жити для себе. Але вже з перших місяців навчання, всі побоювання було розвіяно. Зараз я навчаюся в ХНПУ імені Г.С. Сковороди за спеціальністю «історія», та у Київському університеті імені Бориса Грінченка, за спеціальністю «міжнародні відносини», і в обох вишах - на денній формі! Ще з початку року я отримала індивідуальний навчальний графік в університеті ХНПУ імені Г.С. Сковороди, завдяки чому я контактую з викладачем особисто, отримую завдання та опрацьовую лекції вдома за допомогою підручників і презентацій, які педагог надсилає мені на електронну пошту.
 
Завдяки чуйності викладачів, які з розумінням ставляться до таких студентів, я встигаю організувати свій час таким чином, щоб без проблем встигати приїздити на навчання із Харкова до Києва, та навпаки. Доречі, ще одним позитивним фактором є те, що я постійно розвиваюсь, самовдосконалююсь і завжди думаю у ширшому напрямку. Так, спеціальність «міжнародника» відкрила мені шлях до освоєння дипломатичного етикету та протоколу, консульства і дипломатії, а спеціальність «історика», навчила мене в першу чергу звертати увагу на історичні факти та матеріали, а також допомогає мені оволодіти педагогічною майстерністю та глибокими знаннями в галузі психології. Не дивлячись на схожість деяких предметів, в кожному із університетів, я маю змогу розкритися з абсолютно різних сторін, тому в університеті ХНПУ імені Г.С. Сковороди, я почала займатися науковою діяльністю, поєднуючи цей процес з активною участю у житті свого факультету у Києві, приймаючи участь у різних проектах та ставши членом студенсткого самоврядування. Тому, завдяки такому подвійному навчанню я знайшла багато друзів та корисних знайомств, що зробило моє студентське життя значно колоритнішим та цікавим.
Отримання паралельно другої вищої освіти дозволяє мені збудувати індивідуальну освітню траєкторію -знання з однієї спеціальності обов`язково стануть у нагоді і в другій.
 
Таким чином, я впевнена, що студенти які мають змогу навчатися паралельно, вивчають набагато більше інформації ніж їх однокурсники, мають ширший кругозір, обширне мислення, володіють більшою кількістю знань та навичок, що завжди стануть їм у нагоді.
Звичайно, я розумію, що зараз на мені лежить подвійна відповідальність, але я з впевненістю можу сказати, що це загартовує мене до подолання будь-яких проблем, допомагає стати дорослішою та надає впевненність у собі, адже далеко не кожен може похвалитися отриманням одразу двох вищих освіт. Навчаючись паралельно, а не послідовно, я маю можливість за більш короткий проміжок часу освоїти дві професії, розширюючи перспективи для подальшого професійного розвитку і формуючи базу для інтенсивного кар'єрного росту. Тому, варто пам’ятати,що у сучасному світі вища освіта - конкурентна перевага, а здобуваючи дві вищі освіти одночас ви матимете змогу бути поза конкуренцією.»

 

Ігор Чепегін

(студент 5 курсу історичного факультету ХНПУ імені Г.С.Сковороди/

факультет іноземних мов Харківського Гуманітарного Університету "НУА")

 

" ... Учёба одновременно в двух высших образовательных учреждениях, реально ли? Многие абитуриенты или уже даже студенты задают себе такой вопрос, помимо этого возникают косвенные вопросы:
А как всё успевать? А как всё сдать? Где искать время для личной жизни?
Ответ гениально прост: « кто ищет, тот всегда найдёт» , это можно сказать с уверенностью, особенно для того кто учиться одновременно на 2 абсолютно разных направлениях. Я, Чепегин Игорь обучаюсь одновременно на филологии иностранных языков в НУА и на историческом факультете в ХНПУ им Г.С.Сковороды. Возникает вопрос , как успеть? Каковы плюсы параллельного образования? Что это даёт?
Успевать трудно, но вполне реально. Первое и главное правило это самодисциплина и правильная планировка времени, если Вы выбираете этот путь, то педантичность и планировка дня станет обычным делом для Вас. Второе , не менее важная часть, это целый набор общеобразовательных предметов, которые не нужно будет сдавать дважды , а всего лишь сдать один раз в одном Вузе и принести зачётку в другой и просто сделать перезачёт( обычно такие предметы занимают до 30% всей учебной программы, что в свою очередь освободит не много времени). Возможность знакомства с гораздо большим количеством людей, расширение сферы интересов, развитие коммуникативных качеств, ведь всегда нужно быть мобильным. Процессы глобализации в мире делают и ситуация на рынке труда делает более ценным и конкурентоспособным сотрудником, возможность совмещение двух профессий.
 К тому же в рамках академической мобильности между ХНПУ и Поморской академией в Слупске, учась одновременно в двух высших учебных заведениях мне довелось поехать в третий Вуз – польский (Поморская академия в Слупске). Одновременно учась в 3 Вузах , я успевал сдавать 3 сессии , работать и путешествовать и открывать для себя мир новых людей и культуру разных стран. Порой мне кажется, что было бы довольно скучно ограничивать себя учёбой в 1 Вузе. Гораздо интереснее принимать участие во всех аспектах жизни разных Вузов, как и в научной , так и в творческой жизни. "

 

 

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.