2-й етап захисту студентських проєктів загальноуніверситетського конкурсу «Альма-матер in the Future»

16 грудня 2020 року у дистанційному форматі відбувся 2-й етап захисту студентських проєктів загальноуніверситетського конкурсу «Альма-матер in the Future» - 2020.
На розгляд організаційного комітету були представлені наступні презентації:
  •  Проєкт «Вибори президента ХНПУ».
Мета соціально-політичної гри - активізувати студентів, залучити молодь до суспільно-політичної діяльності, формування соціально-активної особистості, навчити молодь брати на себе відповідальність.
Автори ідеї та розробники: Монастирний Антон (аспірант, ф-т психології та соціології, Зінченко Євгеній (студент магістратури фізико-математичного ф-ту).
  •  Проєкт «Віртуальна лабораторія майбутнього вчителя іноземних мов» у номінації «Рідному педагогічному – сталий розвиток».
Метою проекту є впровадження інноваційних інтерактивних прийомів організації навчання іноземних мов у практику роботи колективу факультету, поліпшення підготовки випускників факультету до виконання ними професійної діяльності, обмін досвідом навчально-методичної роботи.
Автори проєкту студенти факультету іноземної філології: Сенюк Мирослава, Перлова Світлана, Закладний.
  •  Проєкт «Лови м’яча- тренінги для тренерів».
Опис ідеї: Організація та проведення високоякісних 12-годинних тренінгів для 20-ти тренерів шкільних спортивних гуртків Харкова на тему "організації інклюзивної позашкільної освіти", на базі фахових кафедр природничого факультету (кафедри спеціальної педагогіки і кафедри здоров’я людини, реабілітології та спеціальної психології ХНПУ імені Г.С. Сковороди). Подальше консультування тренерів.
Розробка проєкту: студентка природничого факультету, Тараб Катерина.
  • Проєкт «SHPARGALKA» - вивчення математики в умовах дистанційного навчання.
Сутність проєкту: допомогти школярам середньої школи у вивчені математики під час дистанційного навчання.
Автори: студентки фізико- математичного факультету: Кондибайло В.С. та Гребешкова А.Г.
  •  «Театральна феєрія у педагогічному» - соціальний проєкт зі створення студентського театру ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
Проєкт націлений на формування активної молодої спільноти ХНПУ імені Г.С. Сковороди, розвитку лідерських якостей, соціальної активності, забезпечення підвищення практичного компоненту професійної підготовки майбутніх фахівців та зростання інтересу та зацікавленості у навчанні у здобувачів вищої освіти.
Розробники проєкту студенти факультету психології і соціології: Артюшенко Валерія, Якимович Дмитро.
  •  Проєкт зі створення Telegram каналу «Шлях Сковородинівця».
Сутність ідеї: об’єднати абітурієнтів, студентів та випускників ХНПУ імені Г.С. Сковороди і в процесі активної роботи Telegram каналу створити імпульс для:
- збереження і розвитку кращих традицій Університету на прикладі історій випускників; - розвиток консолідації та взаємодії між випускниками через платформу і партнера проєкту – Асоціацію випускників ХНПУ імені Г.С. Сковороди; - об’єднання творчого та інтелектуального потенціалу випускників та студентів для надання інформативного прикладу абітурієнтам та ін.
Автор: студент історичного факультету Бриленко Владислав.
  •  Проєкт «Релакс-зона «Антикафе» на базі ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
Ідея: створити студентське «Антикафе», в якому можна збиратися з одногрупниками, обговорювати проблеми, створювати спільні проєкти, відпочивати та навчатися водночас. «Антикафе» – це цікаве місце, куди можна прийти одному, з друзями, викладачами і провести вільну годину. Можна писати статті, грати в настільні ігри, знімати та редагувати відео, проводити майстер-класи, святкувати дні народження.
Проєкт розробили студентки факультету початкового навчання: Олефіренко Олена, Кривуля Юлія, Волкова Юлія.
  •  Проєкт «Еко-хаб по-сковородинівськи».
Мета - завдяки залученню усіх студентів ХНПУ імені Г.С.Сковороди, проведення з ними інформаційної та практичної роботи. Автори проєкту планують сформувати низку вмінь та навичок використання сміття як вторинної сировини для оздоблення інтер’єру: показати і навчити раціонально використовувати вторинну сировину. Педагоги понесуть свої знання до молодших поколінь, що забезпечить формування усталеного розуміння про раціональне використання природних ресурсів в учнів шкіл.
Автори проєкту студентки природничого факультету: Гладкіх Анастасія, Довгопола Марія, Блажевич Анастасія.
  •  Проєкт «Паркова зона відпочинку».
Сутність ідеї полягає в розробці та реалізації паркової зони відпочинку для людей, які безпосередньо відвідують університет. У результаті реалізації ідеї, можна отримати: 1) озеленену паркову зону; 2)покращення екологічного стану території; 3) згуртування студентів; 4)покращення візуального стану університету.
Автори проєкту студентки українського мовно-літературного факультету імені Г.Ф.Квітки Основ’яненка: Федорова Вікторія та Шишкевич Юліана.
  •  Соціальний проєкт з формування безпечної поведінки підлітків у соціальних мережах «Гаджет».
Сутність ідеї: забезпечити активне проведення дозвілля підлітків, створити комунікативне середовище для реалізації ідей за інтересами та сформувати колектив однодумців, запобігти розвиток у підлітків формування небезпечної поведінки у просторі Інтернету.
Авторка: студентка факультету психології і соціології Новицька Анна.

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.