Освіта та наукова підготовка
У 1979 році закінчила Харківський державний педагогічний інститут ім. Г.С. Сковороди за спеціальністю «Математика» та здобула кваліфікацію «Учитель математики».
Захищені дисертації:
У 1993 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук на тему: «Формування самоконтролю молодших школярів в умовах малокомплектної школи» за спеціальністю 13.00.01 – теорія та історія педагогіки.
Професійна кар’єра
Навчально-методична робота
Викладає курси: «Методика навчання освітньої галузі «Математика»», «Сучасні технології навчання математичної галузі», «Методика навчання математики зі спеціальними методиками», «Формування природничо-математичної компетентності майбутніх першокласників», «Методика формування елементарних математичних уявлень», «Основи математики зі спецметодиками викладання в умовах спеціального та інклюзивного навчання» на факультетах початкового навчання, дошкільної освіти та природничому факультеті.
Наукова діяльність
У центрі наукових інтересів – професійна підготовка майбутнього вихователя дошкільних закладів освіти; професійна підготовка майбутнього вчителя Нової української школи; теорія і практика математичної освіти.
Про наукові інтереси свідчать понад 50 опублікованих праць, серед яких: 16 – навчально-методичні посібники та рекомендації, зокрема «Позакласна робота з математики (1, 2, 3, 4 класи)», «Організація науково-дослідної роботи з курсу «Методика навчання освітньої галузі «Математика» у початковій школі», «Практикум з формування елементарних математичних уявлень у дошкільників», «Майбутньому першокласнику: математика: робочий зошит» (має гриф МОН); 35 статей у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема «Мнемотехніка на уроках математики в початковій школі», «Застосування технології ейдетики в процесі навчання математики», «Pedagogical project “School of professional growth:”A day at school” one of the ways of forming methodical competence of students (Педагогічний проект «Школа професійного зростання: «День у школі» один з шляхів формування методичної компетентності студентів)», «Педагогічні умови розвитку творчих математичних здібностей учнів початкової школи», «Наступність дошкільної та початкової освіти у формуванні математичної компетентності дітей з мовленнєвими порушеннями».
Ім'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.