Зміст теоретичних знань: теоретико-методологічні засади корекційно- спеціалізація (за наявності)) педагогічного процесу, що визначені Держстандартом, в тому числі й теоретичні основи наукових галузей, що забезпечують якісну підготовку фахівця зі спеціальної освіти.
Мета навчання: підготовка висококваліфікованих фахівців спеціальної освіти до роботи у закладах спеціальної освіти та закладах освіти з інклюзивним навчанням дітей з інтелектуальними порушеннями.
Об’єкт вивчення: виховання, навчання і розвиток дітей з інтелектуальними порушеннями. Предмет вивчення: теорія і практика навчання і виховання дітей з інтелектуальними порушеннями в різних умовах їхньої навчальної.
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ Спеціальні заклади освіти та заклади освіти з інклюзивним навчанням дітей з інтелектуальними порушеннями та інклюзивно-ресурсні центри: вчитель-дефектолог, асистент вчителя-дефектолога (олігофренопедагога).
Ім'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.