Наукова активність здобувачів кафедри психології

Наукова активність студентів

Традиційно науковий рік розпочинає конкурс Науковий дебют першокурсників (відповідальні: проф. Абсалямова Л. М., доц. Даниленко Н. В., магістранти кафедри).

Студентські наукові розробки, зазвичай, охоплюють усі галузі і напрямки психології.

Проводяться студентські воркшопи «Психологічне консультування: застосування на практиці» (керівники: доц. Єльчанінова Т.М., доц. Жванія Т.В., магістр Бабкіна Д.В.).

Функціонує студентська психологічна лабораторія «Пізнай себе» (керівники: доц. Єльчанінова Т.М., доц. Жванія Т.В., доц. Лисенко Л.М., магістранти кафедри).

Студенти-психологи висвітлюють свої наукові розвідки у власних тезах і доповідях на Міжрегіональній науково-практичній конференції «ХАРКІВСЬКИЙ ОСІННІЙ МАРАФОН ПСИХОТЕХНОЛОГІЙ», яку щорічно проводе кафедра психології. Студенти та аспіранти беруть активну участь в організації її проведення.

Наукові досягнення здобувачів оприлюднюються на конференціях нашого та інших університетів України та закордоном, публікуються в наукових журналах, зокрема в «Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Психологія», приміром магістрант Горбатюк А.А. брав участь у міжнародній конференції у Стокгольмі «Іntegration of scientific bases into practice» (12-16 жовтня 2020 р., Стокгольм, Швеція), магістрантка Воловик А.С. взяла участь у Х міжнародній науково-практичній конференції «Modern science: problems and innovations» (13-15 грудня 2020 р., Стокгольм, Швеція).

Всі студенти-психологи залучаються до участі у першому етапі Всеукраїнської студентської наукової олімпіади з психології.

Відомості про науково-дослідну роботу здобувачів ступенів бакалавр та магістр за спеціальністю 053 Психологія (з 2016 по 2020 рр.)

Наукова активність аспірантів і докторантів

Аспіранти і докторанти кафедри спрямовують свої наукові пошуки на психологічні проблеми, які супроводжують сьогодення. Вони досліджують гострі, актуальні, суспільно значущі проблеми. Більшість дисертаційних робіт розробляється у площині науково-дослідної теми кафедри «Психологія розвитку суб’єктів педагогічного процесу» (керівник – д.психол.н., проф. Хомуленко Т.Б.). Аспірантами і докторантами керують провідні вчені кафедри, кваліфікація яких відповідає сучасним вимогам до наукових керівників і консультантів (наявність публікацій у виданнях, внесених до баз Scopus та WOS, науковий ступінь, відповідність напрямку дослідження та ін.)

Положення про наукового керівника здобувача третього (освітньо-наукового ) рівня вищої освіти (здобувача наукового ступеня доктора філософії) у ХНПУ імені Г.С.Сковороди

В рамках розробки науково-дослідної теми «Психологія розвитку суб’єктів педагогічного процесу» у 2020 році:

  • захищено 1 кандидатська дисертація та 3 дисертації на здобуття наукового ступеня доктора філософії, за матеріалами яких розроблені новий психодіагностичний інструментарій, впроваджені корекційно-розвивальні програми в навчально-виховний процес;
  • підготовлено і опубліковано 2 монографії і 1 науково-методичний посібник.

З 1 жовтня по 30 листопада 2020 р. аспіранти кафедри Іванченко Анастасія, Лукова Світлана, Надьон Вікторія разом з викладачами  пройшли іноземне стажування на базі Вищої школи менеджменту та управління в Ополі (Польща). Програма стажування включала ознайомлення з організацією навчального процесу підготовки здобувачів вищої освіти, участь у науковій діяльності закладу, проведення психологічних міні-курсів та тренінгів для здобувачів вищої освіти всіх рівнів та викладачів (обсяг годин: 180 / 6 кредитів ECTS).


 

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.