2024. ПОМИЛКИ ПРИ СТВОРЕННІ ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ

 
 
 
____Консультаційний центр при приймальній комісії ХНПУ
імені Г.С.Сковороди надає допомогу особам під час реєстрації особистого електронного кабінету (на сайті https://vstup.edbo.gov.ua) та подання заяв в електронній  формі. Особи можуть зверну-
тися до консультаційного центру будь-якого закладу освіти.
 
____ВИКЛЮЧНО на електронну пошту університету 
elvstup.pk@hnpu.edu.ua необхідно надіслати
пакет документів (скан / чіткі фотографії: інформація повинна бути читабельною; допускається чорно-білий або кольоровий формат) окремими файлами у форматі jpg або png  в одному електронному листі, на основі яких потім формується звернення до технічної підтримки бази ЄДЕБО.
____Нагадуємо, щоб уникнути помилок при створенні електронного кабінету через сайт https://vstup.edbo.gov.ua, необхідно детально ознайомитися з інструкцією щодо реєстрації.
____З метою оперативного вирішення проблем при реєстрації надаємо перелік помилок, які можуть виникати
у вступника під час реєстрації електронного кабінету:
•   Б4.5, К4.5, П4.5, Ф4.5, М4.5 – картка фізичної особи може існувати в ЄДЕБО, але з іншим типом документа про освіту;
•   Б4.6.1, К4.6.1, П4.6.1, Ф4.6.1, М4.6.1 – картка фізичної особи може існувати в ЄДЕБО, але з іншим РНОКПП та/або іншим документом, що посвідчує особу;
•   Б4.6.2, К4.6.2, П4.6.2, Ф4.6.2, М4.6.2 – картка фізичної особи може існувати в ЄДЕБО, але потребує зміни ПІБ та внесення нового документа, що посвідчує;
•   Б4.6.3, К4.6.3, П4.6.3, Ф4.6.3, М4.6.3 – картка фізичної особи відсутня в ЄДЕБО.
 
 
 
У разі потреби зміни логіна електронного кабінету заяву про зміну логіна необхідно надсилати самостійно з власної електронної пошти вступника (а не з пошти закладу освіти, корпоративної тощо). Шаблон заяви розміщено на сайті https://vstup.edbo.gov.ua/: блок «Запитання-відповіді», https://vstup.edbo.gov.ua/qa1-1.
 
Для опрацювання звернень, враховуючи технічний аспект питання, потрібен час. Тому звернення приймаються з максимально можливим строком за три дні до кінцевої дати реєстрації заяв вступників (в залежності від обраного ступеня освіти). 
 
В темі листа до консультаційного центру необхідно зазначити:
"Помилка ел.кабінет. Прізвище Ім'я По батькові"
 
Скріншоти будь-яких документів із застосунку "Дія" НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ ДО РОЗГЛЯДУ
Скріншот не може бути документом. Згідно із законодавством цифрові версії документів є дійсними виключно в застосунку "Дія". Їх дійсність можна перевірити тимчасовим унікальним QR-кодом.
 
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ:
1. ОПИС ПОМИЛКИ: скрін або фото із помилкою (вся сторінка дисплею або екрану). Додатково в текстовому полі листа зробити допис-пояснення щодо помилки;
2. ДОКУМЕНТ ПРО ОСВІТУ: атестат/свідоцтво про ПЗСО; диплом молодшого спеціаліста; диплом бакалавра; диплом спеціаліста/магістра. В залежності від технічної ситуації може знадобитися декілька документів про освіту (буде зазначено у зворотьому листі-відповіді);
3. ПАСПОРТ (для книжечки: 1 та 2 стор.; для ID картки: обидва боки) без обрізів. Іноді додатково може знадобитися свідоцтво про народження (буде зазначено у зворотьому листі-відповіді);
4. ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ КОД (РНОКПП);
5. ДЛЯ ЗМІНИ ПРІЗВИЩА, ІМЕНІ, ПО БАТЬКОВІ відповідний документ (свідоцтво про одруження/розлучення/зміни імені; рішення суду; витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу щодо підтвердження дошлюбного прізвища тощо).
 
Особистий електронний кабінет вступника НЕМОЖНА зареєструвати у таких випадках:
__-___у разі подання документів іноземцями та особами без громадянства, крім осіб з посвідкою на постійне проживання в Україні, та осіб, документованих посвідченням особи, яка потребує додаткового захисту, або посвідченням біженця;
__-___у разі подання іноземного документа про освіту;
__-___у разі подання документа про раніше здобуту освіту, виданого до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення;
__-___у разі подання заяви на вступ до встановлених Правилами строків подання електронних заяв/роботи електронних кабінетів вступників;
__-___у разі неможливості зареєструвати особистий електронний кабінет вступника або подати заяву в електронному вигляді з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії ХНПУ імені Г.С. Сковороди.

Таким чином ваш вступ буде відбуватися у паперовому форматі (п. 6.3 розділу VI Правил прийому) через звернення із заявою та пакетом документів й подальшим внесенням ваших даних до бази ЄДЕБО з боку університету:
- ступінь "бакалавр" - до секретаріату приймальної комісії (priimalna@hnpu.edu.ua);
- ступінь "магістр" - на адреси факультетів (http://hnpu.edu.ua/uk/2024_magistr_EVI_EFVV)
 
Вступник, який вступає з дійсним документом про освіту, що не міститься у Реєстрі документів про освіту (можна ознайомитись з переліком виключень та перевірити документ тут: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents), не має можливості зареєструвати особистий електронний кабінет вступника – він подає заяву на вступ у паперовій формі. Таким особам заклад освіти створює картку фізичної особи в ЄДЕБО, після чого вносить до розділу бази «Вступна кампанія» дані заяви вступника.

 

 
 
 
 
 

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.