Навчально-методична робота археологічної лабораторії

Навчально-методична робота археологічної лабораторії має наступні складові:

  • читання теоретичного курсу археології та проведення польової археологічної практики (рис. 34);
  • щорічно методична допомога вчителям шкіл щодо створення кабінетів та музеїв історії/археології/краєзнавства;
  • проводяться лекції з археології в межах Харківської академії неперервної освіти, участь у створенні підручників для шкіл (рис. 35);
  • проведення додаткових консультацій та занять із студентами, що зацікавлені в поглибленому вивченні археології (рис. 36);
  • проведення навчальних екскурсій для студентів історичного факультету (рис. 37);
  • проведення додаткових «вільних» лекцій для студентів-істориків з різних тем далекого минулого України та Харківщини (рис. 38).

Рис. 34. Вивчення культурного шару під час практики на городищі Мохнач

Рис. 35. Сучасний підручник для школярів

Рис. 36. Додаткові заняття зі студентами

Рис. 37. Лекція-екскурсія для школярів

Рис. 38. Одна з тем додаткових «вільних» лекцій з археології

В умовах дистанційного навчання – проведення лекцій та семінарів online (рис. 39); в такий самий спосіб (online), проводиться і археологічна практика, котра спрямована на планування самостійних археологічних розвідок по топографічних мапах (рис. 40) та визначення артефакту за його фото або малюнком із подальшим наданням об’єктивної характеристики (рис. 41).

Рис. 39. Online-лекція «рання залізна доба на теренах України

Рис. 40. Приклад виконання завдання з археологічної практики на топографічній мапі

Рис. 41. Приклади завдань практиці по ідентифікації давнього артефакту

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.