Навчально-методична робота археологічної лабораторії має наступні складові:
|
Рис. 34. Вивчення культурного шару під час практики на городищі Мохнач |
Рис. 35. Сучасний підручник для школярів |
Рис. 36. Додаткові заняття зі студентами |
Рис. 37. Лекція-екскурсія для школярів |
Рис. 38. Одна з тем додаткових «вільних» лекцій з археології |
В умовах дистанційного навчання – проведення лекцій та семінарів online (рис. 39); в такий самий спосіб (online), проводиться і археологічна практика, котра спрямована на планування самостійних археологічних розвідок по топографічних мапах (рис. 40) та визначення артефакту за його фото або малюнком із подальшим наданням об’єктивної характеристики (рис. 41).
|
Рис. 39. Online-лекція «рання залізна доба на теренах України |
Рис. 40. Приклад виконання завдання з археологічної практики на топографічній мапі |
Рис. 41. Приклади завдань практиці по ідентифікації давнього артефакту |
Ім'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.