Партола Вікторія Вікторівна

Партола Вікторія Вікторівна
кандидат педагогічних наук, доцент

 

Освіта та наукова підготовка

У 2003 році закінчила природничий факультет Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія» та здобула кваліфікацію «Вчитель біології».

У 2017 році закінчила Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» за спеціальністю 016 Спеціальна освіта, спеціалізація «Олігофренопедагогіка. Логопедія» та здобула кваліфікацію «Олігофренопедагог, логопед, учитель дітей з вадами розумового розвитку».

Захищені дисертації:

У 2012 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук на тему: «Проблема формування інтелектуальних умінь молодших школярів у навчальному процесі вальдорфської школи» за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Професійна кар’єра

Педагогічну діяльність розпочала в 2008 році на посаді викладача кафедри, а з 2011 року працює на посаді доцента кафедри.

У 2018 році присвоєно вчене звання доцента.

Навчально-методична робота

Викладає курси: «Основи природознавства», «Методика навчання природознавства зі спеціальними методиками», «Формування природничої компетентності дитини», на факультетах початкового навчання, дошкільної освіти та природничому  факультеті.

Наукова діяльність

У центрі наукових інтересів –  організація навчального процесу вальдорфської початкової школи; професійна підготовка майбутнього вчителя та вихователя сучасного ДНЗ; салютогенетичний підхід в освіті дорослих; теорія і практика природничої освіти; питання реалізації інклюзивного навчання у початковій та дошкільній освіті.

Про наукові інтереси свідчать понад 30 опублікованих праць, серед яких: 1 – монографія «Формування інтелектуальних умінь молодших школярів (на прикладі вальдорфської школи)»; 5 – навчально-методичні посібники та рекомендації, зокрема «Основи землезнавства», «Основи екології», «Основи природознавства» для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальностями: 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 016 Спеціальна освіта; 23 статті у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН («Зміст освіти як засіб формування загальнонавчальних умінь молодших учнів вальдорфської школи» (2018), «Використання методу проектів у процесі викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»» (2019), «Нормативно-правова база забезпечення реалізації інклюзивного навчання в системі освіти України» (2019), що відповідають напрямку роботи кафедри «Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу  середніх загальноосвітніх та вищих педагогічних навчальних закладів». Надруковано 2 статті, які включені до наукометричних баз Scopus або Web of Science Core Collection.

 

Профіль у Google Академії

Профіль Orcid

Профіль Scopus


Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.