Смолянюк Наталя Миколаївна

Смолянюк Наталя Миколаївна
кандидат педагогічних наук, доцент

 

Освіта та наукова підготовка

У 2007 році закінчила факультет початкового навчання Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди за спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію «Викладач педагогіки і методики початкового навчання».

У 2007 році закінчила Інститут післядипломної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди за спеціальністю «Менеджмент організацій, психологія» та здобула кваліфікацію «Мененеджер освіти. Практичний психолог».

Захищені дисертації:

У 2010 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук на тему: «Організація природничої освіти молодших школярів у загальноосвітніх навчальних закладах України (друга половина ХХ століття» за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Професійна кар’єра:

Педагогічну діяльність розпочала в 2010 році на посаді доцента кафедри.

У 2015  році присвоєно вчене звання доцента.

Навчально-методична робота

Викладає курси: «Методика формування елементарних математичних уявлень», «Інноваційні технологій формування логіко-математичної компетенції дошкільників», «Ручна праця та образотворча діяльність із спецметодиками» на факультетах початкового навчання, дошкільної освіти та природничому  факультеті.

Наукова діяльність:

У центрі наукових інтересів –  професійна підготовка майбутнього вчителя та вихователя, теорія та практика природничо-математичної освіти, проблеми реалізації інклюзивного навчання у початковій та дошкільній освіті.

Про наукові інтереси свідчать понад 30 опублікованих праць, серед яких: 3 англійською мовою (колективні монографії «Формування екологічної культури учнів початкових класів: історичний аспект (друга половина ХХ століття)», «Педагогічний проєкт «Школа професійного зростання «День у школі» один із шляхів формування методичної компетентності студентів» та стаття в індійському журналі «Підготовка класного керівника у вищому педагогічному навчальному закладі освіти»), 5 навчально-методичних посібників та рекомендацій, зокрема «Основи екології», «Методика викладання освітньої галузі «Суспільствознавство», «Основи природознавства» для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальностями: 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 016 Спеціальна освіта; статті в періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема «Нормативно-правова база забезпечення реалізації інклюзивного навчання в системі освіти України», «Використання методу проектів у процесі викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»», «Засвоєння майбутніми вихователями дитячого садка різних стилів педагогічного спілкування під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу».

 

Профіль у Google Академії


 

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.