Виховна робота факультету мистецтв

Виховна робота на факультеті мистецтв проводиться згідно з планом виховної роботи факультету, затвердженого вченою радою факультету і університету. Зміст виховної роботи будується на основі перспективного плану виховання студентів, де відображена специфіка роботи на різних курсах. Основна мета виховної роботи зі здобувачами – формування гармонійно розвиненої людини, високоосвіченої, соціально активної й національно свідомої, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями, яка є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатна до саморозвитку і самовдосконалення. Особлива увага звертається на формування національної інтелігенції, сприяння збагаченню та оновленню інтелектуального генофонду нації, виховання духовної еліти.

Завдання виховної роботи зі студентами факультету мистецтв передбачає усебічний розвиток здобувачів, який охоплює національно-патріотичне та громадянське, професійне та трудове, правове, мовне, мультикультурне (інтернаціональне), економічне, екологічне, валеологічне, художньо-естетичне, фізичне виховання в їх нерозривному зв’язку, взаємозалежності та взаємозумовленості. Виконання цих завдань передбачає комплексне використання традиційних та інноваційних методів та форм виховання: індивідуально, в академічній групі (здійснюють куратор і викладач), у групах за інтересами (творчі колективи, науково-проблемні групи, тощо).

Головний принцип, що використовувався у роботі – «Спрямованість виховної роботи на професійно-орієнтовану діяльність здобувача вищої освіти».

Головний змістовний компонент, що використовувався у роботі – «Естетичне та етико-партисипативне виховання».

Головні загальновиховні заходи:

  1. Збори студентського самоврядування, старостату, академічних груп з організаційних питань стосовно освітнього процесу (організація університетської навчально-виховної роботи на факультеті);
  2. Взаємодія з адміністрацією гуртожитку № 3 (розв'язання проблемних питань, що стосуються проживання студентів у гуртожитку);
  3. Співпраця з бухгалтерською службою університету щодо заборгованості здобувачів вищої освіти за навчання за основними договорами (опрацювання реєстрів, інформування та надання консультацій);
  4. Партнерство з центром інклюзивної освіти університету (в межах роботи із здобувачами з особливими освітніми потребами);
  5. Профорієнтаційна діяльність (в рамках адміністрування факультетських сторінок у соціальних мережах, організація і проведення Днів відкритих дверей на факультеті мистецтв ХНПУ імені Г.С. Сковороди, працевлаштування на вакансії педагогічних працівників, зокрема, у деокупованих територіях);
  6. Допомога відділу моніторингу університету у наданні своєчасної інформації здобувачам вищої освіти щодо анкетування та опитування;
  7. Індивідуальна робота зі здобувачами академічних груп з особистих питань (допомога в оформленні документів, налагодження зв’язків з батьками здобувачів, організація консультацій із викладачами);
  8. Контроль і моніторинг відвідування навчальних занять, підсумкових (ректорських) контрольних робіт та успішності здобувачів (перевірка журналів), збір даних щодо освітнього процесу;
  9. Бесіди зі здобувачами (здійснення ідеологічної та виховної роботи, надання педагогічної, психологічної та соціальної підтримки здобувачам).

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ГОЛОВНИХ ЗАГАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ ФАКУЛЬТЕТУ

 

61166, м. Харків, пров. Фанінський,
3-в, (станція метро «Наукова»)
 

Декан:
Фомін Володимир Вікторович,
доктор педагогічних наук, професор

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.