Новини кафедри англійської філології

Архів новин

22.02 – 26.02. 2021

«Тиждень Англійської Мови в ХСШ І-ІІІ ст. № 75»

Протягом п‘яти днів, з 22 по 26 лютого 2021 року, в ХСШ І-ІІІ ст. № 75        м. Харків проходив тиждень англійської мови. Учні різних рівнів приймали активну участь в заходах, розроблених до цієї  події. Керівник кафедри «Школа-університет» Істоміна Р.Ф. 23 лютого провела профорієнтаційну онлайн-зустріч з учнями старших класів. Вчителі англійської мови відвідали науково-методичний семінар на тему «Learning Styles as an Integral Component in Planning Effective Lessons», який розробила до цієї зустрічі і провела 24 лютого викладач кафедри англійської  філології Істоміна Р.Ф. Тиждень англійської мови завершився зустріччю керівника ШУК Істоміної Р.Ф. зі старшокласниками, які прийняли участь в науково-практичному семінарі на тему «PEAR DECK, GIMKIT, Jamboard, etc – interactive online tools and instruments». Підготувала і провела цей захід викладач Істоміна Р.Ф.


11-12 січня 2021 р.

Онлайн вебінари «Virtual and Interactive Tools for Teaching the Four Main Skills Online».

Протягом двох днів для викладацького составу факультету іноземної філології ХНПУ імені Г.С. Сковороди проводились онлайн вебінари. Керівником проєкту була викладач кафедри англійської філології Істоміна Р.Ф., презентором чотирьох вебінарів був пан Шон Майкл Хікс, представник Регіонального центру викладання англійської мови при посольстві США в Україні. Інформація, представлена американським колегою, надає можливість залучати якомога більше студентів до інтерактивного навчання за допомогою онлайн інструментів, таких як PEAR DECK, Jamboard, GIMKIT, PollEv.


9 лютого 2021 р.

“Safer Internet Day: How Teachers Can Keep Learners Safe Online”

Організатором онлайн-вебінару була TeachingEnglish - British Council.

Викладач Істоміна Р.Ф. приймала участь в заході, ділилась своїми думками по даній проблемі та запропонувала звернутись до документу з назвою «10 правил поведінки в мережі».

 Презентори Кірстен, Пол та Карен звернули увагу на те, як допомогти учням під час онлайн-навчання не потрапити  в небезпечну ситуацію, а також які ресурси вчителі можуть використовувати для того, щоб підвищити обізнаність учнів та їх батьків для онлайн безпеки.


1-4 лютого 2021 р.

Онлайн-конференція “Honesty, Trust, Unity: Academic Integrity & Education in a Globalized World”

Конференція була присвячена проблемам плагіату в закладах вищої освіти і в загалі в сфері освіти. Учасниками конференції були представники Арменії, Грузії, Азербайджану, Молдови та України. Викладач Істоміна Р.Ф. також приймала участь в цьому заході. Під час заходу розглядались різні аспекти плагіату: причини та наслідки, шляши подолання проблеми, ефективні кроки виховання академічної доброчесності як у студентів так і у викладачів. Колеги з Грузії поділилися своїми успіхами, показали можливі шляхи розвитку поваги освітян і їх подопічних до інтелектуальної власності. Після кожного семінару учасники мали змогу відправити свої коментарі та побажання, що було бонусом для отримання сертифікату про участь в заході.


27 січня 2021 р.

“American English LIVE! Unleashing Your True Teaching Power: Interaction in Online Learning Environments”

Вебінар було присвячено проблемам та викликам, з якими викладачі в різних країнах світу зіткнулися  під час переходу на дистанційне навчання з початком карантину в березні 2020 року. Викладач Істоміна Р.Ф. приймала активну участь в обговоренні проблеми.


21 січня 2021 р.

Онлайн-форум для вчителів "Virtual teaching: skill of the future?”

Учасником онлайн-форуму була викладач кафедри Істоміна Р.Ф.

Британська Рада в Україні провела онлайн форум для вчителів. Під час панельної дискусії четверо експертів поділилися своїми думками щодо дистанційного навчання та підказа, як мислити в новому напрямку.

Модератором дискусії був Саймон Етертон, директор програми Британської Ради «Future English». До обговорення долучились Крістіана Осан, модераторка платформи Online Teacher Community; Девід Урайт, директор Safer Internet Centre у Великій Британії; Кетрін Мартінкевич, вчителька і радниця студентів з питань англійської мови Британської Ради; та Наталія Пономарьова, вчителька англійської мови з 25 річним педагогічним стажем і фасилітаторка платформи Online Teacher Community. Під час заходу колеги також дали відповіді на запитання учасників заходу.

Запис форуму:


Профорієнтаційні заходи (онлайн) кафедри англійської філології, які проводяться в січні-лютому 2021 р.

1. Онлайн зустріч із випускними класами Харківської спеціалізованої школи І - ІІІ ступенів № 75 Харківської міської ради Харківської області (інформація про ХНПУ, факультет, вікторіна).
2. Онлайн зустріч із студентами Бахмутсього педагогічного коледжу (комунальний заклад Бахмутський педагогічний фаховий коледж, м. Бахмут Донецької області) (інформація про ХНПУ, факультет, вікторіна).

Старостенко Т. М. пойдено курс з реалізації технології CLIL в умовах полілінгвального навчання при Університеті ТАРТУ, Естонія, що тривав з травня 2020 року по грудень 2020 року (78 годин). Термін CLIL (Content and Language Integrated Learning) охоплює навчальні методики, спрямовані на вивчення предмету засобами іноземної мови. Поняття запроваджене Девідом Маршем (Університет Ювяскюля, Фінляндія) у 1994 році для позначення ситуацій, в яких навчальні предмети або частина навчальних предметів вивчається на іноземній мові та має подвійну мету: вивчити предмет, вивчаючи при цьому іноземну мову. Методика CLIL може бути використана в різноманітних освітніх контекстах – від дитячого садочку до вищої освіти. Кожний урок скидається з чотирьох «С» і включає в себе: content (зміст) – розвиток знань, умінь та навичок у певній предметній галузі; communication (спілкування) – використання іноземної мови під час навчання, вивчаючи при цьому, як саме користуватися мовою; cognition (пізнання) – розвиток пізнавальних та розумових здібностей, що формують загальне уявлення; culture (культура) – уявлення себе як частини культури, а також усвідомлення існування альтернативних культур (крім того, міжпредметні зв’язки та виховання громадянства. 


З 19 листопада по 22 грудня 2020 року ТЕСОЛ-Україна проводила серію вебінарів (в кількості 8 і загальною кількістю годин – 30) на тему «Основи навчання в Інтернеті» (“Essentials of Online Teaching ”).

Шон Хикс і Венді Фінлейсон були тренерами он-лайн курсу, в рамках якого вони ознайомили учасників з он-лайн платформами для інтерактивної роботи, а саме з Jamboard, Poll Everywhere, Pear Deck, Gimkit and Kahoot. Всі ці он-лайн платформи і інструменти допомагають викладачеві залучити студентів для активної участі в дистанційному навчанні.

Фінальні презентації учасників, які були поділені на групи, дали можливість продемонструвати набуті вміння користуватися вищезазначеними он-лайн платформами.

В результаті успішного складання «іспиту» Старостенко Тетяна Миколаївна і Істоміна Раїса Федорівна отримали сертифікати.


61168,  м. Харків, вул. Валентинiвська (Блюхера) 2, кор. В, к. 504,

тел.(0572) 68-61-38 (деканат)

e-mail: kaf-english-philology@hnpu.edu.ua

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.