Практична підготовка здобувачів першого (бакалаврського) рівня з галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки зі спеціальності 053 Психологія

В загальній професійній підготовці практичного психолога в педагогічному закладі вищої освіти суттєве значення має виробнича практика, яка виступає безпосереднім ланцюгом між теоретичними знаннями здобувачів та їх самостійною роботою в установах та на підприємствах, максимально наближує майбутніх фахівців до професійної діяльності.

Виробнича практика проводиться у відповідності з навчальним планом і є обов’язковим видом учбових занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 053 Психологія.

Зміст практики визначає «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України» Міністерства освіти і науки України, Положення про проведення практик студентів ХНПУ імені Г.С.Сковороди.

Задачі практики:

  • закріплення, поглиблення та удосконалення знань з психології, педагогіки та методики викладання, їх використання при розв’язанні конкретних завдань;
  • формування і розвиток у майбутніх психологів професійних умінь, навичок і якостей особистості;
  • виховання у студентів стійкого інтересу до професії психолога, потреби в психологічному самовдосконаленні;
  • знайомство з сучасним станом навчально-виховної роботи, з передовим психолого-педагогічним досвідом у різних видах загальноосвітніх закладів та інших підприємств;
  • здійснення психологічного супроводу закладів;
  • формування та розвиток навичок науково-дослідної роботи.

Під час проходження практики у студентів формуються такі професійні вміння:

  • спостерігати, аналізувати навчально-виховну та інші роботи, аналізувати і усвідомлювати діяльність учнів, вчителів, працівників, службовців, проводити психологічні дослідження;
  • використовувати різні діагностичні методи при вивченні особистості учня і колективу класу з метою проектування їх розвитку і корекції;
  • володіти діагностичними методиками;
  • аналізувати психолого-педагогічні ситуації;
  • уміння використовувати оптимальні шляхи організації спілкування в різних видах діяльності;
  • уміння визначати зміст і форми навчально-виховної, просвітницької роботи, спрямованої на розвиток особистості;
  • уміння в галузі педагогічної техніки;
  • уміння планувати та проводити заняття різних форм.


 

Campus LifeІм'я великого українського філософа, поета і народного просвітителя Г.С.Сковороди в офіційній назві нашого університету.